Tuesday, August 18, 2015

Lyon Dress menang giveaway!!

Assalamualaikum,

Yeay!!! Alhamdulillah, Lyon dress yang saya jahitkan untuk Aisya menang giveaway daripada The Sew What Club dan Spoonflower.


Disebabkan kesibukan dengan sekolah anak-anak serta kesihatan yang kurang baik seminggu yang lepas, saya terlepas pandang keputusan giveaway daripada The Sew What Club. Semalam, semasa sedang berehat sambil membelek telefon bimbit baru saya tersedar pemenangnya adalah saya!!!..hehe.

Kelly sukakan baju oren Aisya sambil bersantai di tepi laut..yeay!!!




Hadiahnya adalah saya dapat memilih fabric di Spoonflower...mini fabric shooping spree!!!




The Sew What Club adalah club pattern menjahit. Saya telah membayar yuran penyertaan kelab untuk mendapat pattern menjahit baju kanak-kanak perempuan setiap bulan selama setahun. Setiap bulan saya akan dihantar 2 pattern baju terus ke dalam inbox email saya. Dengan cara ini, saya tidak perlu menghabiskan masa saya mencari pattern jahitan setiap kali saya ingin menjahit baju anak dara saya. Saya akan sentiasa dibekalkan dengan paten menjahit yang baru setiap bulan. The Sew What Club juga terdapat pattern menjahit baju wanita dewasa, tetapi saya hanya membayar untuk pattern menjahit baju kanak-kanak perempuan sahaja. Terima Kasih Kelly untuk idea yang menarik ini. 

Terima Kasih kerana meluangkan masa membaca blog saya.

Semoga kita berjumpa lagi di post akan datang.




No comments:

Post a Comment